Ali je Steiner resnično odobraval sedanjo globalno kampanjo cepljenja?

Facebook
Twitter
Pinterest
Email

Ali je Steiner resnično odobraval sedanjo globalno kampanjo cepljenja? Brane Žilavec, Velika noč 2021

V sedanjem času nismo priča le nezaslišanemu pritisku, da se celotno človeštvo cepi proti virusu SARS-CoV-2 (katerega obstoj ni bil nikoli znanstveno dokazan), [1] marveč tudi največjemu medicinskemu eksperimentu v človeški zgodovini, v katerega so ljudje pretkano zvabljeni brez prostovoljnega soglasja. [2] Ne gre le za uporabo poskusnih gensko manipuliranih cepiv (mRNA cepiv), ampak zato, da zaradi izjemne naglice, da se proizvedejo nova cepiva enostavno ni bilo dovolj časa, da se izvedejo vse stopnje preskušanja, ki običajno trajajo do pet let. [3] Zgolj zato vsi, ki prejmejo cepivo, sodelujejo v eksperimentu, katerega rezultati bodo znani šele v prihodnjih letih. Kljub temu se ljudem nenehno zagotavlja, da so nova cepiva šla skozi stroge varnostne teste in da je »standard za testiranje in nadzor cepiv višji kot za večino ostalih zdravil, ker so le-ta nenavadna v medicinskem svetu, zato ker so uporabljena za zdrave ljudi in še posebno za zdrave otroke.« [4] Bill Gates ima celo določene preroške sposobnosti, saj že sedaj ve, da so bila nova GM cepiva velik uspeh. [5]

Zaradi teh in mnogih drugih utemeljenih razlogov je veliko ljudi, ki ne zaupajo uradnim razlagam o poreklu in razlogih za sedanjo ‘pandemijo’ ter o potrebi cepljenja. Na drugi strani imamo mnoge ljudi, ki vidijo cepiva kot edino rešitev za izhod is sedanje ‘pandemije’. Rezultat tega je naraščajoča polarizacija družbe v dva tabora: v pristaše in nasprotnike cepljenja.

Lahko bi pričakovali, da ta polarizacija ni prisotna (z nekaterimi izjemami) med člani antropozofskega gibanja, kajti njim je na voljo vir modrosti, ki lahko poveže ljudi z zelo raznolikimi pogledi na tako pomembna vprašanja, kot je vprašanje človeškega zdravja. Zatorej bi lahko pričakovali vsaj to, da bo ta kriza spodbudila intenziven družbeni dialog med antropozofi in med antropozofskim medicinskim osebjem – kajti ‘posamezni antropozofski zdravniki imajo, tako kot konvencionalni in drugi zdravniki, različna mnenja o koristnosti cepiv.’ [6]

Kljub vsem tem dejstvom, ki zahtevajo skeptični pristop – ali vsaj resno rezerviranost – so predstavniki Mednarodne federacije antropozofskih medicinski asociacij (IVAA) in Medicinske sekcije v Goetheanumu – oz. antropozofski ‘ustvarjalci politike’ (kot so se poimenovali sami) – izrazili dobrodošlico ‘razvoju varnih in učinkovitih cepiv proti SARS-CoV-2 v upanju, da bodo igrali pomembno vlogo v premagovanju pandemije Covida-19.’

Toda to še ni bilo konec nepričakovanih presenečenj, kajti podpirajo tudi napor za cepljenje celotnega človeštva [7] – z izjemo otrok – z novimi Covid cepivi na osnovi prostovoljnega soglasja. Strinjajo se, da ‘morajo biti SARS-CoV-2 cepiva na voljo ter dostopna po vsem svetu’ in v ta namen ‘pozivajo k večji solidarnosti in sodelovanju med državami,’ [8] da se zagotovi, da bodo tudi bolj revne države sposobne cepiti svoje prebivalstvo. [9]

DRUŽBENI VIDIK: NE BODITE FANATIČNI GLEDE CEPLJENJA

Začeli bomo s vprašanjem ali obstaja kakšen argument v Steinerjevih delih, ki bi podprl takšno očitno nagnjenost v korist cepljenja. Obstaja kratek opis razgovora o cepljenju proti črnim kozam (iz delavnice, ki je potekala med konferenco za zdravnike v Dornachu leta 1924), kjer je dozdevno podan argument v prid stališča antropozofskih zdravnikov za cepljenje. V tej delavnici je bilo postavljeno naslednje vprašanje: ‘Kjer živim, je učinek izobraževanja in ostalega zelo težaven; zatorej me zanima, kaj moram storiti glede cepljenja?’ [10]

Steinerjev odgovor je bil: ‘V takšnih razmerah morate cepiti. Ni druge možnosti. Ne zaradi medicinskih razlogov, temveč na splošnih antropozofskih temeljih izrazito ne priporočam nobenega fanatičnega nasprotovanja cepljenju. Mi si ne prizadevamo za fanatično nasprotovanje tem stvarem; to kar hočemo narediti, je spremeniti stvari globalno s pomočjo uvida. Vsem zdravnikom, ki so moji prijatelji, sem vedno dal vedeti, da nasprotujem fanatičnemu delovanju, kot je na primer v primeru doktorja Ascha, ki absolutno vztrajno nasprotuje cepljenju. Vedno sem bil proti takšnemu obnašanju. Če en zdravnik ne cepi, potem bo cepil drug zdravnik. Popolnoma absurdno je ravnati fanatično v osami.’ [11]

Oglejmo si ta opis bolj podrobno. Steiner je izrazil njegovo neodobravanje fanatičnega nasprotovanja cepljenju v primerih, ko se zdravnik upira cepljenju celo tistih, ki se želijo cepiti. Kajti v takem primeru bodo ljudje našli drugega zdravnika, ki bo potem cepil. Vendar to ne pomeni splošnega odobravanja vseh kampanj cepljenja brez temeljitega poznavanja razlogov za njihovo izvajanje. Kajti Steiner jasno pove, da morajo biti stvari vodene s pomočjo uvida in ne na podlagi dogmatičnih stališč, ki ne upoštevajo vseh možnih koristi in nevarnosti cepljenja.

Takšen pristop k vprašanjem cepljenja se ne bi smel pričakovati samo pri tistih, ki nasprotujejo cepljenju, temveč tudi pri tistih, ki govorijo ali pišejo v njegov prid. Toda če primerjamo način zagovarjanja stališč med nasprotniki in zagovorniki cepljenja v sedanji kampanji cepljenja proti koronavirusu, bomo našli precej več fanatizma med zagovorniki cepljenja. Če so na primer cepiva resnično tako varna in učinkovita, kot nam zagovorniki zagotavljajo, ne bi bilo nobene potrebe po cenzuriranju in obrekovanju kritikov v medijih in internetnih platformah, ki je moderna varianta sežiganja knjig in preganjanja heretikov v srednjem veku.

Poleg tega ne moremo enostavno prenesti skoraj sto let starega Steinerjevega priporočila, da na ‘splošnih antropozofskih temeljih’ ne bi smeli v sedanji situaciji izražati ‘nobenega fanatičnega nasprotovanja cepljenju,’ brez resne kritične ocene vseh okoliščin v primerjavi s tistimi, ki so bile prisotne v njegovem času. Kajti to se ne sklada z naslednjim Steinerjevim opozorilom: ‘Dandanes je še vedno razširjeno mnenje, da lahko obstajajo izjave, ki jih nekdo oblikuje in ki se jih lahko potem izgovarja ob vsaki priložnosti, zato ker imajo absolutno veljavnost. Za naše življenje v sedanjosti takšne izjave v resnici ne obstajajo več. Vsaka izjava, ki je možna v določeni povezavi, danes ni mogoča v neki drugi. To pomeni, da smo vstopili v obdobje razvoja človeštva, v katerem moramo usmeriti pogled na to mnogostranskost življenjskih razmer.’ [12]

In življenjske razmere v Steinerjevih časih so bile v mnogih vidikih precej drugačne od sedanjih. Na primer, v tistem času je bil prisoten močan spomin na milijone mrtvih v pandemiji španske gripe, medtem ko imamo v zadnjih desetletjih opravka v glavnem s poskusi farmacevtske industrije, da se ustvarijo nove ‘epidemije’ v korist povečevanja dobičkov – kot je predstavljeno v knjigi Virus manija. Poleg tega imamo sedaj mnoge bolj resne zdravstvene probleme s stalnim naraščanjem nenalezljivih bolezni kot z vsemi nalezljivimi boleznimi skupaj. To je razvidno iz naslednjega diagrama, ki prikazuje število smrti glede na vzroke od leta 1990 do 2017: [13]

 

Prav tako v sedanji krizi prihaja na površje vedno več evidence o izjemnem obsegu korupcije znotraj sistemov, katerih osnovna naloga je, da varujejo zdravje in dobrobit ljudstva: v političnem, znanstvenem, medicinskem, legalnem in medijskem/informativnem sistemu. [14] To stanje se prav gotovo ne more primerjati z obsegom korupcije pred sto leti.

Zanimivo je, da je Steiner že v svojem času omenil negativne posledice medicinskih predpisov, ki so eden od ključnih orodij za nadzorovanje prebivalstva. Ko je govoril o navodilih za zdravljenje otrok s posebnimi potrebami, je dejal: ‘Ko imamo opravka z odraslimi duševnimi bolniki, ne boste mogli uporabiti navodil v enaki meri; kajti v tem primeru vstopi nekaj zunanjega – namreč zakon. V trenutku, ko morate poleg dejavnikov, ki se pojavijo iz narave bolezni, upoštevati še druge, kot so nepopustljivi in trdi zakoni, postanejo zadeve neizvedljive. Kajti kar predpisuje zakon, ne more biti individualno v njegovi uporabi, temveč mora biti splošno. Zakon je pravi strup v odnosu do zdravljenja nenormalnih ljudi. Vendar le-ta v svetu obstaja in ga moramo upoštevati. Stvari o katerih govorimo tu, se ne morejo uporabljati fanatično, temveč jim moramo dovoliti, da pronicajo v življenje na načine, ki so izvedljivi in praktični.’ [15]

V sedanji situaciji obstaja več kot dovolj dokazov za strupene učinke slabih medicinskih predpisov, ki so vsiljeni prebivalstvu brez kakršnega koli družbenega dialoga. Takšen avtoritarni pristop je rezultat izjemne prevlade farmacevtskih korporacij, ki bi nam rade, če je izvedljivo, odvzele celo našo osnovno človeško pravico, da se odločimo, če želimo določen medicinski poseg ali ne.

Oglejmo si samo en primer, kako farmacevtska industrija diktira nacionalne zdravstvene prioritete. NHS (Nacionalni zdravstveni sistem) v Veliki Britaniji se je obvezal, da bo kupil Covid-19 cepiva iz ZDA po dogovorjeni ceni okoli 40 milijard evrov na osnovi že sklenjenih pogodb o nabavi cepiv v primeru pandemije, ki jih imajo številne bogate države s proizvajalci cepiv. [16] V prejšnjih letih je farmacevtska industrija v ZDA imela letne prihodke v višini 42 milijard evrov, medtem ko so v 1950-tih letih bili ti prihodki okoli 270 milijonov dolarjev. [17] To pomeni, da bodo ameriška farmacevtska podjetja sedaj zaslužila enako količino denarja od ene same države, kot so jih prej od vseh držav na svetu.

Če sedaj primerjamo to vsoto s 173 milijard evrov, ki vsebujejo stroške vseh ostalih zdravstvenih uslug skupaj, je to izjemna vsota denarja za eno samo bolezen! Toda poleg cepiv so tu še stroški PCR testov in vsega ostalega. Na zgornjem diagramu [18] lahko vidimo, da bodo skupni stroški Covida-19 več kot 80 milijard evrov – to je skoraj polovico NHS proračuna za leto 2019-20!!

En razlog, zakaj toliko ljudi še vedno verjame medijski propagandi je, da ‘so v vsakovrstnih zadevah in še posebno glede pogojev, ki so v ozadju razvoja človeštva, ljudje močno nagnjeni k temu, da se dejansko ne dotaknejo realnosti, temveč vidijo samo tisto, kar jim ustreza. Oblikovanje sodbe, ki je zares objektivna, seveda ni tako preprosto kot oblikovanje sodbe, ki se želi podati v čim bolj preprosti obliki. Objektivne sodbe se ne morejo brez težav skrčiti v formule, še posebno ko zaobjamejo družbeno, človeško ali politično življenje, kajti na teh področjih je resnica skoraj vedno nasprotna od tega, kar se predpostavlja. Na pravi poti smo le takrat, ko se potrudimo, da ne oblikujemo nobenih sodb glede tovrstnih odnosov, temveč oblikujemo podobe oz. predstave. V sedanjem obdobju je posebnega pomena, da vložimo napor v oblikovanje duševnih slik, ne pa da se zadovoljimo z abstraktnimi, izoliranimi sodbami. Samo s pomočjo takšnih predstav se lahko podamo na pot socializacije.’ [19]

Vse vrste fanatizma slonijo na izoliranih sodbah in na enostranskih resnicah, ki imajo tiste, ki strastno verjamejo v njih, v oblasti. Toda takšen pristop ne vodi k resničnemu razumevanju katerega koli spornega vprašanja, vključno s vprašanjem cepljenja, ki je s takšno silo prišel v ospredje v sedanji krizi. Kajti ‘resnica se ne more pridobiti z razumevanjem, ki poskuša obseči objekt z enim pogledom, temveč zgolj s povezovanjem resničnih pogledov iz različnih perspektiv.’ [20] In to je tisto, kar dejansko primanjkuje v mnogih zaključkih in sodbah o različnih vidikih sedanje ‘pandemije korone’, vključno z antropozofskimi.

Zaradi vseh teh razlogov domnevam, da bi v sedanji situaciji lahko Steiner izjavil, da je ‘popolnoma absurdno fanatično podpirati prizadevanje, da se cepi vse ljudi na svetu z novimi Covid-19 cepivi, [21] kajti med nami je že dovolj ljudi s slepo vero v sistem medicine, ki sloni na varljivih obljubah ‘večnega zdravja’, medtem ko smo istočasno priča apokaliptičnemu porastu bolezni. Mi imamo medicinski sistem, ki ne gradi na prirojenih zdravilnih silah posameznikov, temveč zasužnjuje ljudi z dolgotrajno odvisnostjo od zdravil od rojstva do smrti. To je greh proti človeški svobodi in ustreznemu duhovnemu razvoju človeštva. Kar sedaj resnično potrebujemo, je prenova izobraževanja, medicine, prehrane in kmetijstva s pomočjo duhovne znanosti. Na družbenem področju nujno potrebujemo prenovo obstoječih družbenih struktur s pomočjo družbene tridelnosti.’

Vendar pa ni veliko upanja, da lahko dosežemo prenovo medicinskega sistema brez vzpostavljanja zavezništva z vsemi ljudmi in gibanji – vključno z gibanji proti cepljenju – ki nasprotujejo avtoritarnemu in nemoralnemu sistemu vodenja, ki omejuje ali zatira našo pravico svobodne izbire zdravstvene terapije. Kajti naša glavna moč je v številu ljudi, ki so se pripravljeni povezati v skupnem boju za to, kar smatrajo za bistvene ideale človeškega obstoja. Kot kažejo izkušnje v sedanji ‘pandemiji korone’, se že odvija bitka med tistimi, ki hočejo dobiti celo večji nadzor nad našimi življenji od tega, ki ga že imajo, in med tistimi, ki se jim upirajo. Zaradi sedanje krize, ki so jo povzročila dejanja ljudi v obstoječem nedemokratičnem in nezdravem sistemu odločanja, smo priča pojavu novih pobud, gibanj in zvez, katerih cilj je vzpostavljanje bolj zdrave družbe tako na področju človeškega zdravja kot na področju družbene ureditve.

Vprašanje, ki se potemtakem zastavlja, je: Na kateri strani te stopnjujoče se bitke bodo člani antropozofske medicine in preostali člani antropozofskega gibanja?

ANTROPOZOFSKE IZJAVE V KORIST CEPLJENJA
KOT MODERNE ‘PAPEŠKE BULE’

Drugo vprašanje, ki se ga lahko zastavi glede izjav IVAA in Medicinske sekcije v Goetheanumu v korist cepljenja, je: Ali bi Steiner – če bi bil še vedno predsednik Antropozofskega društva – odobril takšno dejanje? Odgovor je precej preprost: Ne obstaja ničesar v bistvenih razkritjih duhovne znanosti, kar bi podpiralo takšno dejanje!

Prav nasprotno, obstaja dovolj tehtnih razlogov o tem, zakaj člani antropozofskega gibanja ne bi smeli objavljati takšnih izjav – celo v primeru, da bi vsebovale zgolj nesporne trditve. Steinerjev pristop je temeljil na principu, ‘da je duhovni raziskovalec dolžan o stvareh izjavljati resnico. Njegov odnos ne sme biti nikoli agitacijski, temveč mora biti prepričan, da bo oseba, ko bo dojela resnico tega, kar govori, ravnala pravilno’ [22] ali pa bo v primeru, da resnice še ne more dojeti, nadaljevala z napačnim govorjenje oz. ravnanjem.

Ta odnos je edini, ki je primeren za sedanji čas, za dobo duše zavesti, ko je ena od glavnih nalog ljudi, da razvijejo etični individualizem v ozračju absolutne svobode kulturnega življenja. [23] Ker je človek sedaj v procesu osvobajanja od starih hierarhičnih struktur, ‘ne more več pričakovati navodil od zgoraj. Ne obstajajo več templji, ki podajajo takšna navodila. Niti od Goetheanuma ne moremo pričakovati, da bo podajal navodila. Kar preostane, je zgolj posameznik.’ [24]

V zmedi današnjega časa, mora najti človek lastno pot, kajti ne more postati svobodno bitje, dokler nimajo njegova dejanja svojega izvora v idejah, ki so ukoreninjene v intuicijah vsakega posameznika. Ta etični individualizem prepozna za končni cilj človekovega moralnega razvoja samo to, kar se imenuje svobodni duh, ki si prizadeva za osvoboditev od omejitev naravnih zakonov in vseh konvencionalnih moralnih norm’ [25] in zunanjih avtoritet.

Ko povsem dojamemo ta etični princip, postane očitno, da deluje vsaka oblika navodil, s katero se skuša prisiliti ljudi v določeno ‘najbolj primerno’ obnašanje, proti obvezi, da spoštujemo ‘element volje in vse ostalo v podzavesti druge osebe kot nekaj, v kar se ne sme pod nobenim pogojem vstopiti s silo; to mora biti človekovo najbolj notranje svetišče. Le pomislimo, kako neprijeten je za zdravo duševno življenje občutek, da je volja drugega človeka pod prisilo.’ Zmeraj bi se morali zavedati, da ‘je edini zdravi način, da se vpliva na voljo drugega človeka preko spoznanja. Spoznanje bi moralo biti sredstvo, preko katerega pride ena duša do razumevanja z drugo. Človek mora najprej prevesti svoje želje v obliko pojmov; le-ti lahko potem vplivajo na spoznanje drugega človeka in tako se lahko dotaknejo njegove volje preko te posredne poti. Ničesar drugega ne more biti zadovoljivo v najvišjem in najbolj idealnem smislu zdravega življenja duše.’ [26]

Kajti obstaja zgolj ‘ena avtoriteta, kateri se moramo predati spontano iz lastne svobodne volje: to je avtoriteta resnice, tako da je vse, kar lahko dosežemo – ne le v tem, kar rečemo, temveč tudi v tem, kar naredimo, v vseh naših osebnih dejanjih – prežeto z resničnostjo.’ [27] To pomeni, da mora vsak na osnovi dobrih argumentov razložiti, zakaj misli, da bi se morali ljudje cepiti, in jim potem pustiti, da se odločijo, ali so njegovi argumenti zadovoljivi ali ne. Če je obstajala kakšna dejanska potreba po izjavi o cepljenju, bi morali predstavniki IVAA in Medicinske sekcije samo razložiti, zakaj se mora vsak posamezen antropozofski zdravnik in drugo osebje odločiti, ali bodo ali ne bodo podpirali sedanjo kampanjo cepljenja proti Covidu-19.

Vendar pa so antropozofski ‘ustvarjalci politike’ z objavo izjav v korist cepljenja posegli v ‘najbolj notranje svetišče’ svobodne volje ostalih članov medicinskega sektorja. Takšno posredovanje ni ničesar drugega kot moderna verzija objave papeških bul v srednjem veku, v katerih so se podajala jasna navodila vernikom o ustreznem moralnem obnašanju v odnosu do raznih spornih zadev. S tem ko so objavili izjave v korist cepljenja, so demonstrirali nepripravljenost, da sledijo principu, da se ‘mora danes zadeva človekove svobode postaviti v središče vsakega resničnega duhovno znanstvenega premišljevanja.’ [28]

Nekdo se lahko vpraša, če ‘bodo antropozofske institucije, Waldorfske šole, medicinske klinike in Antropozofsko društvo in njegove panoge aktivno in odprto podpirali, za kar si prizadeva Medicinska sekcija v Goetheanumu: prostovoljno soglasje za vse, podpora pomembnosti in znanstvene nuje necepljenega prebivalstva in odpor proti cepljenju otrok in šolskih skupnosti, za katere je povsem nepotrebno in bi lahko imelo uničujoče posledice?’ [29]

To je daleč premalo za to, kar bi morale izvajati vse antropozofske institucije in sekcije Antropozofskega društva glede cepljenja, če bi dojele bistvo duhovne bitke sedanjega časa. [30] Kajti ‘duhovna znanost je nova moč življenja in človeštvo potrebuje takšno novo moč od časa do časa.’ Duhovna znanost ‘ni samo znanje in nauk, temveč tudi sila življenja in snov naše duše. Videna v tej luči, je duhovna znanost sposobna delovati v življenju na tak način, da osvobaja ljudi skrbi in nemira. Na ta način mora delovati v sedanjem času, kajti svoj obstoj ne dolguje samovolji, temveč znanju, ki ga potrebujemo.’ Če se resnično potrudimo, ‘bo duhovno znanje zdravilo za našo dušo.’ S pomočjo tega zdravila ‘bodo vse razprtije in vsa nesoglasja življenja izginila, ko se jim bodo zoperstavile harmonične misli in občutja,’ ki jih bodo spodbujala razkritja vse-obsegajoče duhovne modrosti. [31]

Če se kdo vprašuje, zakaj člani antropozofskega gibanja še niso dosegli stanja ‘harmoničnih misli in občutja’ glede sedanje pandemije korone in cepljenja – s pomočjo moderne misterijske modrosti v obliki antropozofije – lahko najdemo namig o možnem vzroku v dejstvu, da ‘pridejo ljudje do skupnega stališča le takrat, ko svoja mnenja bolj ponotranjijo. Na primer, zadeva notranje izkušnje je, da je tri krat tri devet ali da trije koti v trikotniku merijo 180 stopinj. To je notranje znanje in o zadevah notranjega znanja se ni potrebno prerekati. Vse duhovne resnice pripadajo tej vrsti. To kar uči duhovna znanost, se razkrije ljudem preko njihovih notranjih sil; ljudje bodo prišli do absolutnega soglasja in sloge po notranji poti. Ne moreta obstajati dve mnenji o dejstvu, ne da bi bilo eno napačno. Ideal leži v največji možni notranjosti znanja, ki vodi k miru in slogi.’ [32]

Kot člani antropozofskega gibanja ‘moramo razumeti, da je modrost ista za vse.’ Dejstvo, da se še vedno ne strinjamo o mnogih stvareh, razodeva, da ‘še nismo našli poti, da bi prišli skupaj v eni in isti modrosti. To bomo sposobni narediti, če se bomo resnično posvetili tej modrosti in postali individualni kot je le možno. Če bomo odkrili duha modrosti, ki je isti za vse, se bomo odvadili reči: To je način, kot to vidim jaz; to je moje videnje. Mi moramo razumeti, da ne obstaja posamezno stališče, ko se pride do modrosti, ki je enaka za vse – imeti osebno videnje pomeni, da nekdo še ni napredoval dovolj daleč’ [33] v študiju antropozofske duhovne znanosti.

OPOMBE

  1. Obstaja dober opis razlike med resnično in ponarejeno izolacijo virusa v Izjavi o izolaciji virusa antropozofskega zdravnika Toma Cowana (skupaj s Sally Fallon Morell, MA, in Dr. Andrew Kaufman, MD).
  2. Praksa prostovoljnega soglasja je rezultat Nürnberškega kodeksa, zbirke etičnih principov za človeške eksperimente, ki so jih kot rezultat Nürnberških procesov sprejeli ob koncu druge svetovne vojne. Zato potrebuje vsak medicinski poskus pisno prostovoljno soglasje vsakega posameznika. Zaradi tega razloga vsi tisti, ki v primeru cepljenja proti Covidu-19 ne obvestijo ljudi, da sodelujejo v poskusu, zagrešijo kriminalno dejanje proti osnovnim človeškim pravicam.
  3. Običajno je potrebno za razvoj cepiva s poskusi in končno odobritvijo za javno uporabo do pet let. Vsa različna cepiva proti Covidu so bila razvita in odobrena v manj kot letu dni. To pomeni, da ni bilo še nobeno cepivo testirano v ustreznih poskusih. Mnoga cepiva so se v celoti izognila poskusom v zgodnji fazi in zadnje stopnje poskusov z ljudmi niso bile strokovno preverjene, podatki o njih niso dostopni, poskusi ne bodo dokončani do leta 2023 ali so bili opuščeni zaradi ‘resnih škodljivih učinkov’. Vir: Kit Knightly, 5 Questions To Ask Your Friends Who Plan To Get The Covid Vaccine, Global Research, 18.02.2021
  4. Vir: UK Parliament, Covid-19 Vaccination debate, 14.12.2021
  5. Bill Gates je 27. januarja 2021 napisal, da bomo ‘zaradi uspeha mRNA cepiv proti Covidu-19’ videli ‘v naslednjih letih ogromen napredek v naši sposobnosti razvoja novih cepiv.’ Vir: Bill and Melinda Gates, The year global health went local, 27.01.2021
  6. Ricardo R. Bartelme, MD, Anthroposophic Medicine: A Short Monograph and Narrative Review – Foundations, Essential Characteristics, Scientific Basis, Safety, Effectiveness and Misconceptions, 2020
  7. Poleg Billa Gatesa obstajajo mnogi drugi, ki zaradi raznih razlogov podpirajo napor za globalno cepljenje. Med njimi so Tony Blair (poznan po njegovih lažnih trditvah o orožju za masovno uničenje v Iraku) in papež Francis (ki imenuje nasprotovanje Covid cepivom samomorilsko zanikanje).
  8. Vir vseh citatov IVAA in Medicinske sekcije: Anthroposophic Medicine Statement on Vaccination against SARS-CoV-2, Brussels and Dornach, 12 January 2021
  9. Ker nekateri antropozofi kažejo presenetljivo nepoznavanje svetovnih geopolitičnih realnosti, vključno s tistimi v t.i. ‘revnejših državah’, jim priporočam, da se seznanijo s skrivnostnim izginotjem in smrtjo ‘Covid-19 zanikajočega predsednika’ Tanzanije,  John Magufulija. Težko si predstavljamo, da bi se nekaj takega zgodilo v Evropi, toda v Afriki, Bližnjem vzhodu, južni Ameriki in južnih azijskih državah je to še vedno možno.
  10. Rudolf Steiner, Dornach, 22.04.1924; On Epidemics, Rudolf Steiner Press, 2011. Naslov tega izvlečka je: Ne bodite fanatični glede cepljenja. V drugem prevodu je razloženo, da temelji to poročilo na ‘zapisu nepopolne narave.’
  11. Isti vir kot zgoraj
  12. Rudolf Steiner, Dornach, 12.10.1921; The Art of Lecturing , www.rsarchive.org
  13. Hannah Ritchie and Max Roser, Causes of Death, Our World in Data, December 2019. Non-communicable diseases (NCDs) include cardiovascular disease, cancers, diabetes and respiratory disease. Injuries include road accidents, homicides, conflict deaths, drowning, fire-related accidents, natural disasters and suicides.
  14. Dva primera nadzora farmacevtske industrije: Glavni mediji v ZDA dobijo do 80% njihovih prihodkov od farmacevtske industrije. Le-ta je dala ameriškim politikom 2 milijardi dolarjev v obdobju zadnje volilnega cikla. Vir: glej prvo povezavo v opombi 16
  15. Rudolf Steiner, Dornach, 26.06.1924; Curative Education, www.rsarchive.org
  16. Viri: Gary Heavin, The Great Covid-19 Deception and What You Need to Know to Survive,  The Unz Review, 10.07.2020; Helen Branswell, The last pandemic was a ‘quiet killer.’ Ten years after swine flu, no one can predict the next one, 11.06.2019
  17. Vir: Ameriška dokumentarna serija The Truth about Vaccines, 2020
  18. Vir: The NHS budget and how it has changed, 11.12.2020
  19. Rudolf Steiner, Dornach, 06.12.1918, The Challenge of the Times, www.rsarchive.org. Na moji spletni strani je veliko primerov oblikovanja podob/prestav. Te so na začetku vsakega uvodnega teksta o holističnem pristopu k prehrani in v vseh temeljnih prehranskih principih.
  20. Rudolf Steiner, vir neznan
  21. Bill Gates je jasno razkril njegov cilj: ‘Vprašanje, ki mi ga najbolj pogosto zastavijo te dni je, kdaj se bo lahko svet vrnil nazaj v stanje, ki je bilo v decembru pred pandemijo coronavirusa. Moj ogovor je vedno enak: Ko bomo imeli skoraj popolno zdravilo ali ko se bo skoraj vsak človek na planetu cepil proti koronavirusu.’ Vir: Mike Whitney, Is the Lockdown the Greatest Policy Disaster in U.S. History? 18.05.2020
  22. Rudolf Steiner, Munich, 08.01.1909; Problems of Nutrition, www.rsarchive.org
  23. Za nadaljnjo razlago glej Svobodni razvoj etičnega individualizma kot ključnega impulza sedanje dobe.
  24. Manfred Schmidt-Brabant, The Spiritual Tasks of the Homemaker, Temple Lodge, 1996
  25. Rudolf Steiner, Dornach, 27.10.1918; From Symptom to Reality in Modern History, www.rsarchive.org
  26. Rudolf Steiner, Karlsruhe, 05.10.1911; From Jesus to Christ, www.rsarchive.org (poševni tekst v citatu je moj)
  27. Rudolf Steiner, Munich, 25.08.1912; Initiation, Eternity and the Passing Moment, www.rsarchive.org
  28. Rudolf Steiner, Dornach, 14.08.1920; Spiritual Science as a Foundation for Social Forms, www.rsarchive.org
  29. Michael Givens, Deceptive Messengers, Anthroposophical Society Portland Branch Newsletter, February 2021
  30. Nova potrditev, da je nujno potrebna vzpostavitev zavezništva med antropozofskim gibanjem in gibanji proti cepljenju ter ostalim organizacijam, ki branijo človeške pravice, je nedavna odločitev Evropskega sodišča za človeške pravice, da je obvezno cepljenje zakonito!? Glej Poročilo: Gatesove  in Sorosove nevladne organizacije kontrolirajo evropsko sodišče, ki je odločilo, da je obvezno cepljenje zakonito, 9.04.2021
  31. Rudolf Steiner, Berlin, 25.05.1909; The Principle of Spiritual Economy, www.rsarchive.org (poševni tekst v citatu je moj)
  32. Rudolf Steiner, Cologne, 07.06.1908; Ascension and Pentecost, www.rsarchive.org (poševni tekst v citatu je moj)
  33. Rudolf Steiner, Berlin, 25.03.1907; Original Impulses for the Science of the Spirit , Completion Press, 2001 (poševni tekst v citatu je moj)

 

Podobni prispevki

Dodaj odgovor