Samael Aun Weor: Razkriti Parsifal, Božično sporočilo 1970−1971, Prva izdaja – Kolumbija, 1970, MAGIS ORGANUM MAGNUS OPUS, Ljubljana, 2014
Razkriti Parsifal / Samael Aun Weor ; [prevod Janko Urbanc]. – Ljubljana : samozal. J. Urbanc, 2014. – (Zbirka Gnostična biblioteka)
Prevod dela: El Parsifal develado
ISBN 978-961-93579-7-2
273937920
Kazalo
Predgovor . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . 5
Zgodba o Parzivalu . . . . . . . .. . . . . . . . . 8
I. Parsifal . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 31
II. Vitezi Svetega Grala . . . . . . . . . . . . . . . 34
III. Kelih in sulica . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 37
Astralne vrtnice
IV. Črni mag Klingsor . . . . . . . . . . . . . . . 42
Vrtnica greha . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . 43
V. Kralj Grala Amfortas . . . . . . . . . . . . . . 44
Vrtnica orienta . . . . . . . . . . . . . . . . . . 45
VI: Divja amazonka . . . . . . . . . . . . . . . 46
VII. Nedolžen in čist . . . . . . . . . . . . . . . . 48
Dan, ko me ljubiš
VIII. Sin Herzeleide . . . . . . . . . . . . . . . . 51
Vrtnica ure
IX. Kundrijine besede . . . . . . . . . . . . . . . 54
X. Himna Grala . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 56
XI. Sveta relikvija . . . . . . . . . . . . . . . . 59
XII. Bayreuth . . . . . . . . . . . . . . .. . . . 62
XIII. Merkur skrivne filozofije . . . . . . . . 65
Merkur
XIV. Čudovita svastika . . . . . . . . . . . . . 69
Spolna moč . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 73
XVI. Filozofski kamen . . . . . . . . . . . 77
XVII. Lucifer . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 81
XVIII. Angeli in hudiči . . . . . . . . . . . . 85
XIX. Dragoceni balzam . . . . . . . . . . 91
XX. Nesmiselna upravičenost . . . . . . . 93
XXI. Papapuruša . . . . . . . . . . . . . . . 96
XXII. Prebudite se . . . . . . . . . . . . . . . . 100
XXIII. Kačja moč . . . . . . . . . . . . . . . . . 103
XXIV. Čudež transsubstanciacije . . .. . 111
V eni amfori vina
XXV. Iščite in našli boste . . . . . . . . . . .. 117
XXVI. Kundrijina prikazen. . . . . . . . . . 119
XXVII. Nimfe . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. 121
XXVIII. Izvorna hudičevka . . . . . . . . . . 123
XXIX. Strašni poljub . . . . . . . . . . . . . . 126
XXX. Praktična metafizika . . . . . . . . . . 128
XXXI. Simpatik, simpatično živčevje . . . 131
XXXII. Adam-Kadmon . . . . . . . . . . . . . 133
XXXIII. Božanski par . . . . . . . . . . . . . . 136
XXXIV. Fal Parsi . . . . . . . . . . . . . . . 140
XXXV. Najvišji ključ . . . . . . . . . . . . . . . 143
XXXVI. Hata joga pradipika . . . . . 145
Spoznanje in odstranitev
XXXVII. Egipčanska spoved . . . .. . 149
XXVIII. Rjoveča žival . . . . . . . . . . . . . 161
XXXIX. Trije izdajalci . . . . . . . . . . . . . 164
Duševni mir in potrpežljivost . . . . . . . 168
XLI. Kraljica jinasa . . . . . .. . . . . . . 173
XLII. Zmaj teme in nevednosti . . . . . . . 179
XLIII. Zaključek lunarnega delovanja . .183
XLIV. Uganke . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 187
XLV. Končno razsvetljenje . . . . . . . . . . 191
XLVI. Beli tantrizem . . . . . . .. . . . . . 196
XLVII. Tretje dejanje . . . . . . . . . . . . . . 205
XLVIII. Znamenje Jona . . . . . . . . . . . . 209
XLVIX. Partitura Parsifala . . . . . . 214
Kdo je Samael Aun Weor . . . . . . . . . 217
PREDGOVOR
To božično sporočilo natančno razkriva zgodbo o Parzivalu. V zelo nežni in ostroumni obliki so predstavljeni mogočni misteriji spolnosti, iz katerih izhajajo za bojevnika, ki zna premagati vse skušnjave, velike dobrobiti.
Fantje živijo življenje po svojem okusu in volji, ne da bi upoštevali mnoga znanja, ki jih ponujajo svete knjige vseh religij, ki svojim somišljenikom služijo za orientacijo in obrambo. Veselo, sproščeno praznujejo, se smejijo, se radostijo in kmalu se na kakšnem od teh praznovanj ali slavij spoznajo s kakšnim privlačnim dekletom, ki jih zapelje in povzroči, da se brez privolitve ljubega Očeta, velikokrat brez privoljenja njunih lastnih staršev, skupaj odločita za zakonsko zvezo edino na podlagi njunih napačnih in zmotnih občutkov. Kmalu si iz brezštevilnih revij, ki so jih polne knjižnice in kioski z literaturo, pojasnjujeta vse, kar naj bi vedela o vsakodnevnem življenju. Ko mine čas zadovoljstev ter užitkov in pride neizbežni čas plačila, se je treba iz oči v oči srečati z bolečinami, grenkostmi in žalostmi, posledicami preteklih zmot. Tedaj si mnogi izmed njih iščejo uteho in rešitve celo v knjigah gnostičnih znanj in zagrešijo veliko napako, da te knjige študirajo sami, tako moški kot ženske, ne da bi to zaupali tudi partnerju, kar pa bi bilo nujno potrebno in koristno. Če moški svoji ženi ničesar ne pove o novem ravnanju, o spremembi, za katero se je odločil, je naravno, da postane oprezen tudi Satan soproge ali obratno in pride potem do velikih medsebojnih nasprotovanj.
Da bi se temu izognili, je bolje, da ne glede na to, kateri od zakoncev pride do teh spoznanj, vse delata skupaj brez strahu in prikrivanja, da fant dovoli ženi spoznati knjige, ki so njemu prišle v roke, ali da enako soproga pojasni svojemu možu, in so tako težave manj boleče.
Vsi tisti, ki jih presvetli božanska modrost, morajo v svojih življenjskih partnerkah prepoznati, da se le-te ne morejo upirati in nasprotovati nasvetom svojih satanskih legij, ki so vedno pripravljene zapreti pot svetlobi.
O nečem moramo zelo resno premisliti; moški je lahko pijanec, igralec na srečo, razvajenec, pregrešnež, tihotapec ali celo ropar, vendar mu bo ljuba ženkica stala ob strani, z njim sodelovala, podpirala ga bo in mu bila v vsem vedno na voljo, če pa moški stopi na pot odrešitve, mora biti pripravljen plačati tudi najvišjo ceno in celo zapustiti dom. Enako se zgodi, kadar je žena tista, ki sprejme pot odrešitve. Tudi sinovi postanejo enake žrtve očetov, njihovih enakih vzgibov in nagnjenj v politiki, družbi in ekonomiji, toda o tem, da je steza nravnosti in čistosti težavna, je povsem upravičeno v svojem času Kristus rekel: Od tisoč, ki me iščejo, me bo eden našel; od tisoč, ki me najdejo, me eden doseže in od tisoč, ki me dosežejo, je eden moj.
Za samske gnostike, moške ali ženske, je bolje, da svojega zakonca poiščejo znotraj gnostičnih skupin, da se tako izognejo grenkobam zakonske združitve z osebami, ki ničesar ne vedo o tej modrosti znanstvene nravne čistosti, ki naj jo živijo, da zadovoljijo svoje čute.
Ko zakonski par hodi po poti čistosti in ve, v čem je bistvo, da gresta v posteljo neomadeževana, se spremenita v stebra živega templja in vzdržujeta svoje atrije, tako kot je zatrjeval in obljubil Gospod Jehova skladno z biblijsko modrostjo. Zakonski pari, ki krenejo po stezi nravnosti in očiščevanja, so zmagovalni, obdani z uspehom, srečo in čisto ljubeznijo. Omogočeno jim je spoznati višje dejavnike, ki vplivajo na boleče in bedno življenje, ki jih obdaja. Ti čari so normalnemu, običajnemu, posvetnemu zakonskemu paru, ki je v notranji tempelj neposvečen, povsem neznani.
Pri notranjem očiščevanju se učenec odloči, da se reši svojih napak in hib, da nenehno čisti svoj živi tempelj, da izganja trgovce, ki trgujejo v njem, kot so strasti, želje, ponos, zavisti, egoizmi, jeza, maščevalnost, pohota itd., se nauči odločati sam zase, pridobi ustrezno lastno voljo in preneha biti v stalni zmoti in nevednosti, bolje razume višje nauke in se izoblikuje v bodočega viteškega borca ali borko, junaka ali junakinjo, preneha biti stalno breme učiteljem in pridobi notranje moči.
Moški brez vrednosti, brez srčnega poguma, so podobni nesramni, predrzni ženski ali kupu zavitega mesa, zanima jih le enostavno življenje in to, da drugi delajo zanje, ne glede na spol menjajo nova oblačila in nikoli ne spoznajo čiste ljubezni, ki nas edina privede do globin duše.
Najkrajšo pot za odrešitev duše je pokazal Kristus v treh resnicah: Opusti, kar imaš, vzemi svoj križ in mi sledi ali odvrzi svoje hibe, svoje legije, poeni se v združitvi z joni (spolnost) in se kakor jaz žrtvuj za človeštvo. Učitelj Samael Aun Weor, avatar sinteze, pa sporoča tudi naslednje tri resnice: Umri, rodi se, žrtvuj se! Umirati iz trenutka v trenutek pomeni ubijati svoje psihološke hibe ali izganjati trgovce iz lastnega živega templja. Rojstvo se uresničuje s pravilno uporabo spolnosti, ko spreminjamo vode življenja in se s tem rojevajo solarna telesa in sposobnost žrtvovanja za ubogo siroto, ubogo bolehno človeštvo. Tako spoznamo mogočne misterije spolnosti in se lahko vrnemo v izgubljeni raj, iz katerega smo bili izgnani, ker smo jedli z drevesa življenja, drevesa védenja o dobrem in slabem.
Julio Medina V.
Komentarji